Vragen tijdens een verhuring
Hulp nodig tijdens je huurperiode? Bekijk hier wat te doen bij pech, schade of andere situaties.
Tijdens kantooruren: kan je telefonisch contact op nemen met de vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Vind de contactgegevens van jouw vestiging hier. Buiten kantooruren: kan je telefonisch contact opnemen met de Euromobil Alarmcentrale, deze is te bereiken via: +31(0)33 245 5067.
Wanneer de auto nog rijdbaar is: vul voor- en achterzijde van het schadeformulier in en meld de betreffende schade direct bij de Euromobil-vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Vind de contactgegevens van jouw vestiging hier.
Bij diefstal of vermissing van de huurauto dien je zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je direct melding te doen bij de Euromobil-vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Vind de contactgegevens van jouw vestiging hier.
Hiervoor kan je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren hoe verder te handelen. Vind de contactgegevens van jouw vestiging hier.
Hiervoor kun je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren over de mogelijkheden. Vind de contactgegevens van jouw vestiging hier.
Een bekeuring kan altijd gebeuren. De bekeuring belasten wij altijd door.
Als je de bekeuring wilt inzien kan je deze online opvragen: bekeuring opvragen.- Tips over het efficiënt laden van mijn EV: bekijk hier
- Alles over het opladen van mijn elektrische Volkswagen ID.3
- Alles over het opladen van mijn elektrische Škoda Enyaq
Bekijk alles via: MultiTankcard voor leaserijders